Kaj je Statbase

Naša konkurenčna prednost so specializirane (in osnovne) statistične analize in metode po meri uporabnika. Namen je približati zainteresiranim posameznikom uporabnost kompleksnih statističnih metod.

Povpraševanje

T: 041 902 208

E: info@statbase.si

O podjetju

V podjetju STATBASE ponujamo celovite statistične rešitve za najzahtevnejša poslovna okolja. Ukvarjamo se s svetovanjem tekom celotnega procesa raziskovalne dejavnosti. Nudimo pomoč pri vodenju projekta skozi vse izvedbene faze vključno s obdelavo podatkov in interpretacijo s pomočjo KVANTITATIVNIH IN KVALITATIVNIH specializiranih metod. Naše storitve so namenjene fizičnim kot tudi pravnim subjektom. Delujemo dolgoročno in zanesljivo, vsak statistični problem predstavlja nov izziv. Z integriranjem vrhunskih tehnologij in znanja vzpostavljamo zanesljive statistične rešitve po meri naročnika.

Naša konkurenčna prednost so specializirane (in osnovne) statistične analize in metode prilagojene  potrebam uporabnikov. Naš namen je približati zainteresiranim posameznikom uporabnost kompleksnih statističnih metodologij, ter z njihovo funkcionalnostjo in aplikativnostjo uporabnikom ponuditi iskano rešitev. Odlikujejo nas celovitost (načrtovanje in razvoj, svetovanje) in prilagodljivost  (prilagojenost rešitev specifičnim potrebam uporabnika, cenovna ugodnost, ugodni plačilni pogoji).

Naše vrednote – strast, kreativnost, znanje in izkušnje ter partnerstvo – širimo jih med poslovnimi partnerji, strankami in drugimi. Vse z namenom skupnega uspeha in zadovoljstva.

Poleg statistične analize podatkov in izdelovanjem statističnih modelov, ter njihovo optimizacijo, se ukvarjamo tudi s specializiranim izobraževanjem s področja kvalitativne in kvantitativne metodologije. Na način tutorstva za naše stranke izdelamo personaliziran učni program po zahtevanih področjih znanja.

Pomoč je namenjena posameznikom in podjetjem, ki potrebujejo metodološko podporo z namenom optimizacije lastnega poslovanja, doseganja zahtev trga. Podporo nudimo prav tako strokovni javnosti pri raziskovalnem delu, pisanju raziskovalnih člankov, strokovnih poročil, empiričnih nalog.

 

Jana Suklan

“Na svoji poti sem se, po praksi v tržnem raziskovanju, začela poglabljati v statistiko. Želela sem si poglobiti znanje metodologije in razumeti ozadje statističnih metod. Danes, svojo bistveno konkurenčno prednost vidim ravno v dejstvu, da znam poslušalcem približati kompleksne statistične metode, principe v statistiki.  Nisem zagovornik znanosti zaradi znanosti same, ampak zaradi njene uporabne vrednosti.”

 

 

 

 

 

 

Urška Antolin

“Že vse od fakultete naprej se z velikim veseljem ukvarjam s kvalitativnimi in kvantitativnimi raziskavami za naročnike iz akademskih in poslovnih okolij. Preko vodenja projektov v agencijah za tržne raziskave sem pridobila ogromno izkušenj in praktičnih znanj glede izvedbe različne vrste raziskav in raziskovalnih pristopov. V zadnjih letih pa sem se v večji meri posvetila individualnemu svetovanju posameznikom, ki z različnimi nameni pristopajo k raziskavam in se soočajo z izzivi glede raziskovalnih modelov, merjenja, obdelave podatkov ter interpretacije rezultatov.”