Kaj je Statbase

Naša konkurenčna prednost so specializirane (in osnovne) statistične analize in metode po meri uporabnika. Namen je približati zainteresiranim posameznikom uporabnost kompleksnih statističnih metod.

Povpraševanje

T: 041 902 208

E: info@statbase.si

Statistična analiza podatkov

Za poslovne namene

Za raziskovalce

Kvalitativne metode

Za poslovne namene:

ANALIZE

  • raziskave o organizacijski klimi in zadovoljstvu zaposlenih
  • pomoč analitikom pri izvedbi raziskave (vzorčenje, pomoč pri sestavi vprašalnika – kodirna knjiga)
  • uporaba metod v praksi ( ekonometrija, časovne vrste, multiavriatna analiza )
  • uporaba različnih statističnih metod in programov v praksi
  • analiza obiskanosti spletne strani z Google Analytisc

TRŽNE RAZISKAVE

  • sodelovanje pri telefonskem anketiranju
  • svetovanje pri izbiri populacije (registri, imenik, kontakti …)
  • pomoč pri oblikovanju vprašalnika (nasveti, uporaba različnih brezplačnih orodji)

ANALIZA KVALITETE TRŽENJA

Ocenjujemo naslednje parametre oziroma učinke oglaševanja:

  •  Kratkoročne in dolgoročne učinke oglaševanja na prodajo

Na podlagi ocenjenih parametrov naprej sklepamo na:

  • Višino sredstev namenjenih oglaševanju
  • Razporeditev sredstev med prodajne kanal

Za raziskovalce:

POMOČ PRI RAZISKOVALNI  NALOGI

  • pomoč pri oblikovanju anketnega vprašalnika ali intervjuja
  • izdelava spletne ankete z brezplačnimi orodji
  • metodologija
  • operacionalizacija
  • vnos, analiza in interpretacija podatkov (kvalitativni in kvantitativni)
  • grafična predstavitev podatkov
  • preverjanje hipotez s primernimi statističnimi testi

OPIS METODOLOGIJ

  • opisna statistika (frekvence, povprečje, standardni odklon, mere asimetrije…)
  • bivariatna analiza (korelacijski testi, t-test, analiza varianc…)
  • neparametrični testi
  • regresijska analiza
  • združevanje v skupine
  • metoda glavnih komponent
  • metoda voditeljev
  • faktorska analiza